شناسه : 22634367
مدیرکل بنیاد شهید استان یزد:

مجاهدت های خاموش آزادگان در اروگاه های رژیم بعث بر کسی پوشیده نیست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: مجاهدت های خاموش آزادگان در اروگاه های رژیم بعث بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش یزد آوا به نقل از یزدرسا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در هشتمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه تکریت یازده، یاد و خاطره 223 هزار شهدای سرار ایران، شهدای استان یزد، شهدای اردوگاه تکریت و شهدای گمنام را گرامی داشت و اظهار کرد: استان یزد 3 هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب کرده است و دارای هزار نفر آزاده  در استان می باشد.

احمد ابراهیمی افزود: استان یزد در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و علمی توانسته است به عنوان شهر دارالعلم و دارالعباده در دنیا مطرح شود.

وی با بیان اینکه شهر یزد به عنوان مهد تمدن علم وعالم مطرح می باشد، اذعان کرد: علما و شخصت های مثل آیت الله حایری، آیت الله طباطبایی، آیت الله صدوقی، شهیدان پاکنژاد، سردار شهید منتظر قائم و سایر علما و شهیدانی که تقدیم انقلاب شدند توانستند نقش بسیار موثری را برای انقلاب ایفاء کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه آزادگان به جهانیان ثابت کردند در عرصه ایثار ثابت قدم بودند، گفت: مجاهدت های خاموش آزادگان در اروگاه های رژیم بعث بر هیچ کس پوشیده نیست و پرچم جمهوری اسلامی که اکنون به احتزاز در آمده و هر روز در جهان گسترش یافته است به برکت مجاهدت، و مرهون فداکاری و ایثارگری آزادگان در عرصه های مختلف می باشد.

انتهای پیام/ه

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.