شناسه : 12448890
مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

یزد پیشگام نخستین نبرد با آمریکا/ چشم دوختگان به دست کدخدا از سرانجام بنی صدر عبرت گیرند


مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: کسانی که هنوز خیال می کنند آمریکا ابرقدرت و آقای جهان است، کسانی که فکر می کنند بدون دیدن کدخدا نمی توانیم کارمان را پیش ببریم، از حوادث گذشته عبرت بگیرند و ببینید کار بنی صدر به کجا رسید.

به گزارش یزد آوا به نقل از عصر فرهنگ، صبح امروز در سالگرد شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، یادواره شهدای پاسدار و شهید  محمد منتظر قائم با حضور پر شور مردم متدین دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

سردار سرتیپ «محمدعلی آسودی» معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در این مراسم با اشاره به شکت نظامی آمریکا در طبس، اظهار داشت: ما همه خواب بودیم، ولی خدا بیدار بود. این انقلاب، انقلاب الهی است. کماندوهای سرمستی که زیر نظر مستقیم رئیس جمهور آمریکا و به خیال خام خودشان با برنامه ریزی و طراحی های خود آمده بودند تا گروگان های آمریکایی را آزاد و امام خمینی(ره) را ترور کنند، چنین بلایی بر سرشان آمد. باید خدا را به خاطر این همه لطف سپاس گوئیم.

آسودی، افزود: این واقعه باعث شد، اولین نبرد با آمریکا و اولین شهید این راه به نام استان یزد ثبت شود. بنده محمد منتظر قائم را از قبل از انقلاب می شناختم، شهادت حقش بود و باید شهادت با استکبار نصیبش می شد.

سردار آسودی، ادامه داد: به اعتقاد بنده، خداوند که بستر قیام حضرت مهدی(عج) را با این انقلاب فراهم کرده است، تصمیم گرفته حوادثی که از آدم تا خاتم و از زمان آفرینش حضرت آدم تا زندگی ائمه اطهار اتفاق افتاده را برای اینکه ایمان ما را یقینی کند، دوباره تکرار کند. خدا تصمیم گرفته تا این حوادث تکرار شود تا پوزه ابرقدرت ها به خاک مالیده شود، دوستان انقلاب درس بگیرند و کسانی هم عبرت بگیرند.

معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: در طول این 36 سال حوادث مهمی اتفاق افتاده که قبلاً هم حادث شده بود. به عنوان مثال 8 سال دفاع مقدس، حوادثی را که در مقاتل می خواندیم به عینه دیدیم. در مقاتل جنگیدن اباعبدالله(ع) و یاران باوفایشان را خوانده بودیم، رجزخوانی ها را شنیده بودیم از جنایات بنی امیه و ابن زیاد آگاه بودیم ولی باورش برای ما مشکل بود، خدا جنگی را برای ملت ما مقدر کرد که ظاهرش سخت و زیانبار بود اما ایمان و یقین ما را تقویت کرد.

وی، تاکید کرد: ما در طول جنگ آنقدر مجاهد دیدیم که باورمان شد که شهدای ما برای دفاع از انقلاب اسلامی که انقلاب الهی است حاضرند جان خود را فدا کنند. دیدیم پدران و مادران شهید که چندین فرزند خود را فدا کردند و خم به ابرو نیاوردند. اینگونه خدا می خواهد یقین ما را بیشتر کند.

سرتیپ آسودی، با اشاره به در هم شکسته شدن سپاه ابرهه به فرمان الهی و به دست ابابیل، عنوان کرد: همانطور که در قرآن و کتب ما آمده است، ابرهه با مجهزترین لشکر و مخوف ترین سلاح های آن روز یعنی سپاهی از فیل سواران به کعبه؛ یعنی جایی که قرار است اسلام تجلی کند حمله کرد، اما خدا خواست تا بینی ابرقدرت آن زمان را به خاک بمالد لذا با پرندگانی کوچک آن  سپاه بزرگ را در هم شکست.

این یادگار دفاع مقدس، بیان داشت: در ماجرای طبس هم آمریکایی ها برنامه ریزی کردند، طرح ریزی کردند، از قاهره با یک ناو هواپیمابر با تمام تجهیزات به دریای عمان آمدند، ورزیده ترین کماندوهای آمریکایی با فرماندهی مستقیم کارتر بعد از  ظهر چهارم اردیبهشت راهی طبس شدند. اما خدا اراده کرد تا کسانی که هنوز باور نداشتند، این انقلاب، اسلامی است، کسانی که باور نداشتند مخالفت با این انقلاب در افتادن با خواست خداست، متوجه اشتباه خود بشوند.


مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ادامه داد: خدا در این جا قدرت نمایی کرد. باد به حرکت در آمد، شن های روان آن چنان با در هم پیچیدند و با باد همراهی کردند و سپاه ابرهه زمان را طوری در هم کوبیدند که استکبار این ضربه را هرگز فراموش نخواهد کرد. امام خمینی(ره) بعد از این واقعه بر الهی بودن آن تاکید کردند و فرمودند:«این مانور احمقانه به امر خدای قادر شکت خورد، این واقعه همانند واقعه شکست پیل سواران یک امداد غیبی بود.»

 

منتظر قائم، قربانی خیانت داخلی ها


سرتیپ آسودی در ادامه، افزود: خدا این قدر به ما لطف دارد، اما امان از خیانت های خیانتکاران. از دشمن جز دشمنی انتظار نمی رود، دشمن دشمنی می کند، آمریکای سال 94 همان آمریکای جنایتکار سال 59 است. جری تر، جسورتر و جانی تر شده و عبرت هم نگرفته است. امان از خیانت خیانتکاران. شهید منتظر قائم برای بررسی اوضاع و جمع آوری مدارک به حمل حادثه رفت. ولی بنی صدر خائن، لیبرال های خائن دستور بمباران منطقه را دادند تا اسناد و مدارک را از بین ببرند، لذا منتظر قائم در این خیانت همراه با جنایت آمریکایی به شهادت رسید. هر جا ما ضربه خوردیم از خیانت، خیانتکارن داخلی بوده است.

 

وی ادامه داد: اقداماتی که آمریکا در مقاطع مختلف صورت داده نشان می دهد، آمریکا دست از جنایت برنداشته است. آمریکا چقدر در این مملکت جنایت کرده است؟ چقدر در منطقه جنایت کرده است؟ دیروز، کودتا و جنگ و هدایت منافقین و امروز جنگ در عراق،افغانستان، سوریه و یمن.

 

آسودی فتنه 88 را فتنه ای آمریکایی- صهیونیستی دانست و افزود: آمریکایی ها پی در پی به دنبال جنایت و کارشکنی هستند و در زمان های مختف از جمله فنه 88 نقاب از چهره خود بر می دارند. فتنه 88 که سردمدارانش می خواستند بنیان ولایت را در هم ریزند با هدایت مستقیم آمریکا صورت گرفت. همه کسانی که در این فتنه بازی کردند، سرباز آمریکا بودند.

 


هر بیگانه ای که به این سرزمین بیاید با تابوت بر می گردد
مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، خطاب به مردم آمریکا، اعلام کرد: دولتمردان شما فرزندانتان را به قربانگاه می آورند. بدن های سوخته پدرانتان را در صحرای طبس ببینید. دولتمردان شما برای منفعت خود و صهیونیزم جهانی شما و فرزندانتان را در عراق، افغانستان، سوریه و ایران به قربانگاه می آورد. مردم آمریکا شما زیر یوغ یک درصد جنایتکار آمریکا هستید. ما عمیقا جنبش 99 درصدی وال استریت را قبول داریم و باور می کنیم. خود را از استثمار صهیونیست ها و دولتمردان آمریکا نجات دهید.

 

وی ادامه داد: بدانید اگر این گزینه های که دولتمردان احمق شما، گاهاً از سرجهالت مطرح می کنند، عملی شود مردم به گونه ای دیگر پاسخ می دهند. هر بیگانه ای که به این سرزمین بیاید با تابوت بر می گردد.

 

سرتیپ آسودی، همچنین خطاب به دولتمردان و نظامیان آمریکایی، گفت: شما در نبردهای مختلف طعم تلخ سیلی های فرزندان این انقلاب را چشیده اید. در سال های 66 و 67 شما از دست مردان بزرگ نیروی دریایی سپاه شکست خوردید و دیدید که ناوهای جنگی شما در برابر اراده فرزندان این انقلاب کاری از پیش نمی برد.

 

کسانی که چشمشان به دست کدخداست از سرانجام بنی صدر عبرت بگیرند
معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در پایان و خطاب به فریب خوردگان داخلی و خائنین، اظهار داشت: همانطور که آمریکا در چنین روزی به فکر جنایت در حق ملت ایران بود، بنی صدر و اطرافیانش در طرح ریزی خیانت به ملت بزرگ ایران بودند.

 

آسودی، هشدار داد: کسانی که هنوز خیال می کنند آمریکا ابرقدرت و آقای جهان است، کسانی که فکر می کنند بدون دیدن کدخدا نمی توانیم کارمان را پیش ببریم، کسانی که سناریوی آمریکا را در فتنه های داخلی اجرا می کنند، عبرت بگیرند و سرانجام بنی صدر را ببینند. ببینید کار بنی صدر به کجا رسید.

 

وی در پایان گفت: برای خودتان هم که شده خود را نجات بدهید. دست از دشمنی با ملت و همراهی با آمریکا بردارید. این انقلاب الهی است. خدا در واقع طبس ثابت کرد این انقلاب را مانند خانه خود دوست دارد و نمی گذار انقلاب از بین برود.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.