شناسه : 15834586
در راستای تکریم شخصیت قاری بسیجی «حاج حسن دانش» انجام می‌شود

6236 ختم قرآن؛ هدیه به روح مهاجر الی الله «حاج حسن دانش»


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری طرح ختم قران کریم به تعداد آیات کلام الله مجید در سراسر استان در راستای تکریم شخصیت قاری بسیجی بین المللی قرآن کریم «حاج حسن دانش» خبر داد.

حجت‌الاسلام علی گندمی مالمیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد  در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا گفت: سپاه الغدیر استان در راستای تکریم شخصیت قاری بسیجی بین المللی قرآن کریم «حاج حسن دانش» اقدام به برگزاری طرح ختم قران کریم به تعداد آیات کلام الله مجید در سراسر استان می‌کند.

وی افزود: طرح 6 هزار و 236 (تعداد آیات قرآن) ختم قرآن کریم در مصلاهای نماز جمعه همه شهرستان های استان به غیر از شهرستان یزد جمعه همین هفته 17 مهرماه از ساعت 9 تا 11 صبح با حضور بسیجیان، قاریان و جامعه قرآنی  وعموم مردم یزد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گندمی اعلام کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری این طرح در شهرستان یزد با برنامه ی پیاده روی خانوادگی که از سوی ناجا ترتیب داده شده است، تداخل دارد، طرح ختم قرآن یزد دوشنبه هفته آینده 20 مهرماه برگزار و اطلاعات تکمیلی از جمله زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان از بسیجیان، جامعه قرآنی و عموم مردم استادن دارالعباده یزد درخواست کرد که با شرکت در این طرح در اجر معنوی آن سهیم باشند.

انتهای پیام/
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.